O trudnych klientach w Katowicach
grafika
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

O zagrożeniach w pracy z klientami trudnymi w ośrodkach pomocy społecznej i powiatowych urzędach pracy będziemy rozmawiać w maju i czerwcu w województwie śląskim. Na zlecenie tamtejszego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej przeprowadzimy szkolenia skierowane do pracowników pierwszego kontaktu omawiające, w jaki sposób rozpoznać symptomy zachowań niebezpiecznych, agresywnych i autoagresywnych. Przećwiczymy modele komunikowania z klientami trudnymi, zaburzonymi psychicznie i emocjonalnie. Określimy sposoby reagowania na agresję werbalną, fizyczną i zachowania nagłe. 

Szkolenie "Zagrożenia w pracy pracownika ośrodka pomocy społecznej i powiatowego urzędu pracy, ze szczególnym uwzględnieniem pracy z trudnym klientem" ma przygotować uczestników do sytuacji kłopotliwych w wypełnianiu ich codziennych obowiązków. Wywołać dyskusję i porównać doświadczenia, a zaraz wskazać na nieprawidłowe własne zachowania w kontaktach interpersonalnych z osobami zaburzonymi. Pracownicy ośrodków i urzędów nauczą się reagować na zachowania zaskakujące, dziwne, przećwiczą również podstawowe chwyty samoobrony. 

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar