ZARZĄDZANIE MARKĄ
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

Celem szkolenia jest przekazanie usystematyzowanej wiedzy na temat znaczenia marki produktu oraz metod właściwego zarządzania marką. Uczestnicy szkolenia uświadamiają sobie potrzeby określenia marki i jej promowania, poznają możliwości budowania marki, nabywają umiejętności określania marki i uczą się budowania systemu zarządzania nią. Poznają także procesy, które firma powinna przejść, aby stać się znaną i szanowaną marką na rynku.

Szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Czas realizacji - 18 godzin szkoleniowych, trzy dni szkoleniowe.

Jesteś zainteresowany organizacją takiego szkolenia? Chcesz wziąć udział w takim szkoleniu? Chcesz poznać szczegóły tego szkolenia? Wyślij e-mail z zapytanie na nasz adres:  

Nie masz pieniędzy, aby sfinansować udział w szkoleniu? Skorzystaj z naszej oferty finansowania szkoleń.

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar