OBSŁUGA KLIENTA I TECHNIKI SPRZEDAŻY
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta, poprawa jakości obsługi klienta, a także poszerzenie umiejętności w zakresie radzenia sobie z różnymi typami klienta i w trudnych sytuacjach. W ramach szkolenia uczestnicy zdobywają umiejętności profesjonalnego pracownika obsługi klienta. Poznają również zasady pracy i kontaktu z klientem w różnych sytuacjach oraz za pośrednictwem różnych metod komunikowania. Podczas szkolenia uczestnicy zwiększają efektywność swojego komunikowania w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klienta.

Szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Czas realizacji szkolenia to 24 godziny szkoleniowe, cztery dni szkoleniowe.

Jesteś zainteresowany organizacją takiego szkolenia? Chcesz wziąć udział w takim szkoleniu? Chcesz poznać szczegóły tego szkolenia? Wyślij e-mail z zapytanie na nasz adres:  

Nie masz pieniędzy, aby sfinansować udział w szkoleniu? Skorzystaj z naszej oferty finansowania szkoleń.

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar